Dodavatele energií nemusíte milovat, tyhle emoce patří vašim blízkým. Stačí, když je budete respektovat, což si musí zasloužit. Třeba tím, že vám zjednoduší život, ušetří čas a peníze a budete jim rozumět. A přesně to chce Gazela.
Jistě. Nejsme první, koho to napadlo. Byly doby, kdy bankovní pobočky představovaly obří haly s mnoha okénky jak na centrální poště. Pak přišla Expandia, později eBanka, a co z bankovnictví šlo, převedla na internet. Společně s dřívějším zavedením bankomatů přispěla k tomu, že bankéře potkáme opravdu jen jednou za dlouhý čas. A není to tak dávno, co jsme pro uvařené jídlo museli výhradně do restaurace a pro potraviny do obchodu. Dnes je tu Dáme jídlo a Wolt nebo Rohlík s Košíkem. Tak naštěstí není dnes problém si cokoliv objednat domů, i když třeba venku panuje nečas nebo výjimečný stav. U všech těchto nápadů byla na začátku snaha o zjednodušení toho, co se jevilo složité a náročné. A u všeho jistě byly i pochyby. Ale podařilo se.
Nás tyhle příběhy inspirovaly. Věříme, že dodavatel energie může být srozumitelný a jeho služby jednoduché a nenáročné na čas a peníze klientů. A nebojte, náš web a aplikaci nevymýšlel robot, ale opravdoví lidé a dalších jsme se zeptali na názory, zkušenosti a potřeby a nechali je vše vyzkoušet. A naslouchat budeme i vám.